Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Η Αρίθα ψάχνει παντοτινή αγκαλιά.







7 μηνών,και ακόμη στο σπίτι της θετής μου μαμάς;;;Εμένα ποιός θα με πάρει;Πότε θα ανοίξω εγώ το δικό μου σπιτικό;;; Όοοοοοχι δεν θέλω να γίνω μάνα.Θέλω να είμαι η αρχόντισα κυρά ενός σπιτιού.Θέλω να με χα'ι'δεύουν και να με φροντίζουν.Να με έχουν στα πούπουλα.Αλλά πάνε και διαλέγουν όλο κάτι ασπρουλιάρες και φουντωτές.Πφφφφ!Δεν τους είπαν ότι η περμανάντ είναι πασέ;;; Δεν το βάζω όμως κάτω...θα βρεθεί κάποιος να εκτιμήσει την ομορφιά μου.Έτσι κι αλλιώς,ποτέ δεν το βάζω κάτω.Είμαι μια surviror.Δεν το έβαλα κάτω ούτε όταν 2 μηνών κουταβάκι,με είχε χτυπήσει αυτοκίνητο,και είχα παραλύσει απ΄την μέση και κάτω.ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΧΟΡΟΠΗΔΑΩ σαν το κατσίκι.Πάνω σε αγκαλιές και καναπέδες κυρίως.Είμαι μια καλλονή 13 κιλών,και δεν σκοπεύω να παχύνω.Α πα πα...μπορεί να με ονόμασαν Αρίθα,αλλά δεν θέλω με τίποτα να μοιάσω στα κιλά της συνονόματης κ.Φράνκλιν.
Θα δωθώ με υπεύθυνη δήλωση υιοθεσίας.
Κουφάλια θεσ/νίκης,6974892030

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου